Targi Ślubne w Pile

13 listopada odbyły się w Pile nowe Targi Ślubne. Pierwszy raz wystąpiłam w roli wystawcy na takiej imprezie. Wystawę poprzedziły oczywiście planowanie i długie przygotowania – między innymi mogłyśmy zaprezentować nasze stylizowane sesje ślubne. Niemniej stres był, tym bardziej, że miałam okazję na scenie zaprezentować moją nową usługę jaką jest ślubna analiza kolorystyczna 🙂

Targi były bardziej kameralną imprezą, choć zainteresowanych było sporo. Dużo się działo i czas zleciał bardzo szybko. Przeżycie spore, z którego wyciągnę też wnioski na przyszłość. Bardzo się cieszę, że moje prace spotkały się z tak pozytywnymi reakcjami i komentarzami. Na pewno jest to coś co w przyszłości chciałabym kontynuować. Zatem do kolejnych targów. A ja zapraszam Was do obejrzenia galerii zdjęć z tego wydarzenia.

Poniżej możecie podejrzeć jak wygląda analiza i makijaż wykonany po wybraniu odpowiedniej kolorystyki. Hani Skwarek z H&M Studio dziękuję za fotki ze sceny i uczesanie moich modelek :*

 

A tu jeszcze kilka migawek z targów 🙂 Zdjęcie z celebrytą też jest 😉 Powiem szczerze, że Janek to bardzo sympatyczny facet 🙂 Nawet chciał ze mną tańczyć – niestety miałam akurat swój występ na scenie 😉

Zleciało szybko, za szybko, nie zdążyłam się obejrzeć i było już po targach. Zatem teraz odliczam czas do następnych 🙂 Na które Was już teraz zapraszam.

Skomentuj

