BRIDELLE STYLE- pierwsza polska książka ślubna

Robiąc szkolenie ze stylizacji ślubnej, bardzo zagłębiłam się w tematykę ślubów. Tym bardziej, że niedługo ślub mamy także w swojej rodzinie (nie, nie mój, mój już był 8 lat temu ;p). Po nitce do kłębka, trafiłam na blog ślubny Bridelle Karoliny Waltz (może już znacie) i  powyższą książkę. Była osiągalna w promocji wraz z Briboxem, czyli pudełkiem, gdzie mogliśmy znaleźć kilka gadżetów – próbek i reklam związanych z organizacją ślubu. Książkę nabyłam i szybciutko otrzymałam. Oto moje wrażenia…

Książka Style Bridelle jest właściwie albumem.  Kierowany jest głównie do par młodych, ale wiem, że sporo stylistek z mojej grupy szkoleniowej zainteresowało się tą pozycją, tak jak ja. I faktycznie jest to dla mnie świetna inspiracja.

W albumie jest 18 przepięknych sesji. Każda sesja wykonana jest w innym stylu i tworzy osobny rozdział. I tak mamy style romantyczne, w tym retro, vintage i modne boho:

  • Al fresco,
  • Whimsical,
  • Gypsy,
  • Vintage,
  • Garden party,
  • Bohemian,
  • Shabby chic,
  • Reto,
  • Hippie,
  • Romantic,
  • Decadence,
  • Rustic,

oraz style klasyczne:

  • Glamour,
  • Urban chic,
  • Classic,
  • Lexington,
  • Elegance (choć on też jest utrzymany z nutką romantyzmu).

Ostatnia 18 sesja buduarowa jest wykonana z niezwykłym smakiem.

Każda sesja jest przygotowana w najmniejszym szczególe: dobór sukni, dodatków, kwiatów, aranżacja wnętrza i dekoracje. Wszystko to uwiecznione na pięknych zdjęciach Magdaleny Piechoty. Każda realizacja uzupełniona jest opisem. Taki swoisty przewodnik po stylu zawiera informacje co zainspirowało autorów i charakterystykę kolorystyki, propozycje dekoracji oraz praktyczne wskazówki. Są również podpowiedzi, jak niektóre elementy dekoracji wykonać samemu.

Album jest pięknie wydany, cieszy oko. Jest nowatorską pozycją, czymś czego brakowało w branży ślubnej. Jest kopalnią pomysłów.   Album  pokazuje, że realizacja ślubów wg modnych zagranicznych trendów jest osiągalna. Przełamuje monotonię, która wkrada się w wiele ślubów. Zaproponowane pomysły są nowatorskie i wyszukane. Zatem jeśli szukasz pomysłów na oryginalną aranżację ślubu i wesela na pewno warto do tej książki zajrzeć i poszukać czegoś dla siebie. W przygotowaniu jest już drugi album Style Bridelle. Na pewno po niego sięgnę.

 

Skomentuj

