Wiosenna sesja w deszczu

Dawno mnie tu nie było. Czas odkurzyć co nie co bloga, po tak długiej nieobecności. Dużo się u mnie pozmieniało. Mój synek urósł – ma obecnie 7 lat i pojawił się drugi, który w tej chwili absorbuje mnie bardzo. Jednak jest to też czas, kiedy mogę chwilę odetchnąć, złapać sporo nowej motywacji i dać ujście wielu pomysłom w mojej głowie.

Na początek, proponuję Wam coś dla oczu. Wiosenna sesja w deszczu. Dawno ze Sławkiem nie mieliśmy okazji pstrykać nowych zdjęć, ze względu na brak czasu (tak to jest ten banalny powód mojej nieobecności, bo jak ktoś prowadzi bloga to wie ile czasu to pochłania). W końcu spontanicznie się zmobilizowaliśmy. Szybki makijaż z mojej strony, no i niesamowite oko Sławka do wykorzystania tego co daje mu otoczenie. Pozowała piękna Paulina Winter. Efekty na obrazkach poniżej. Miłego oglądania 🙂

Skomentuj

