Karnawałowo – studniówkowe inspiracje 2013

Accesorize na karnawałCzas karnawału i studniówek nastał. Pierwsze studniówki już tuż, tuż. Zatem dla tych spóźnialskich, którzy walczyli z ocenami do końca i teraz na „już” poszukują inspiracji – kilka pomysłów zgodnych z obowiązującymi trendami.

Jest karnawał, więc jeśli wybierasz się na bal czy imprezę poszukujesz pomysłów na stylizacje – sprawdź ten wpis również 🙂

Trendów wśród których możemy wybierać jest sporo. Można je jednak określić jednym słowem – przepych. Złoto, połysk, cekiny, koronki – drogie Panie w tym karnawale BŁYSZCZYMY!

Wybrałam kilka trendów i poniżej prezentuje moje propozycje.

Pierwsza nawiązuje do barokowego przepychu – złota, czerni, ornamentów. Tej stylizacji nie da się określić jako skromnej. Stawiamy na bogactwo  wzorów, połysku i to nie tylko w stroju, ale i w dodatkach – one nie pozostają w cieniu. Fryzura – z przedziałkiem, z warkoczem niczym z pokazów Dolce & Gabbana. Makijaż subtelny, podkreślający urodę. W tego typu stylizacji najlepiej będą wyglądały Panie o głębokich i kontrastowych typach urody.

gold_baroque

Jeśli chcemy postawić na przepych (tak to moje ulubione słowo w tym poście, gdyż najlepiej oddaje obecne trendy), ale w nieco lżejszym wydaniu możemy sięgnąć po koronki. Co ważne – nie muszą one być czarne! Możemy sięgać po wiele modnych kolorów: bordo, czerwienie, fiolety i śliwki oraz zielenie. Ja do swojej stylizacji wybrałam ceglany odcień czerwieni, który połączyłam… oczywiście ze złotem 😉 Jest więc to propozycja kolorystyczna, w której świetnie będą wyglądały typy ciepłe.  W makijażu sprawdzą się trendy czerwone usta  i kreska na powiece 🙂

hot_red

Dla tych z Was, które reprezentują lżejsze, jaśniejsze typy urody oraz bardziej zgaszone (szczególnie mam tu na myśli lata) – nie bójcie się sięgnąć na wieczór po pastele. One cały czas są na czasie. Poniżej stylizacja w kolorze szałwii a’la grecka bogini, która szczególnie przypasuje typom zgaszonym. Makijaż również proponuje w delikatnych pastelach. Fryzura – cóż wianek z warkocza najlepiej mi podpasował 😉

salvia

Ostatnia propozycja jest dla Pań, które lubią trochę „pazura” w swoich stylizacjach. Elementy rockowe, połączone z połyskiem cekinów, na pewno sprawią, że będziemy się wyróżniać. Jest to ciemniejsza stylizacja, więc proponuje ją typom zimowym i głębokim. Fryzura oczywiście w stylu glam rock. Makijaż – stawiamy na oczy, więc klasyczny smoky będzie w sam raz.

rock_glow

Wszystkich, którzy wybierają się na wszelkie szaleństwa karnawałowe zapraszam na makijaż i wspólne zakupy 🙂

Dla maturzystek przygotowałam promocję na makijaż 🙂 Serdecznie zapraszam.

studniowka

4 thoughts on “Karnawałowo – studniówkowe inspiracje 2013

  1. alicja.kraina.czarow pisze:

    mi chyba najbardziej podoba się pastelowa stylizacja, szczególnie z fryzurą w takim luźnym stylu. Ale czerwona sukienka też jest boska:)

Skomentuj

