Czas Kobiet – indywidualne spotkania z wizażystką.

No właśnie… czy to był czas kobiet… 27 – 28 października Regionalne Centrum Kultury w Pile miało być opanowany przez kobiety… Niestety popularność tych warsztatów z roku na rok maleje… szkoda…  A może czas na zmianę formuły?

Jedno co mogę powiedzieć – temat wizażu, dbania o siebie, stylizacji jest dla kobiet wciąż bardzo atrakcyjny i niezmiernie ważny. Kobiety wciąż poszukują specjalisty, u którego mogły by się poradzić w zakresie swojego wizerunku. Dla mnie był to znów czas, kiedy mogłam poznać 5 fantastycznych kobiet i doradzić im w ich makijażowych rozterkach 😉

Indywidualne spotkania – jakie tym razem prowadziłam – są formą, z której zainteresowane panie wynoszą najwięcej wiadomości.  Każda z Pań miała omówiony typ kolorystyczny i wskazane kolory jakich powinna się trzymać w makijażu jak i w ubiorze. Następnie pokazywałam paniom jak należy nakładać podkład, modelować twarz i wykonać makijaż oczu. Po czym uczestniczki same próbowały swoich sił w makijażu. Mam nadzieję, że po takim spotkaniu makijaż przestaje być złem koniecznym, tylko przyjemnością i będzie  służył na co dzień w podkreślaniu ich urody.

Jak będzie wyglądał Czas Kobiet w następnej edycji? Nie wiem, ale mam nadzieję, że kobiety chętniej będą robiły coś dla siebie 🙂 Tymczasem zapraszam do zapoznania się z małą foto-relacją z minionych warsztatów 🙂

2 thoughts on “Czas Kobiet – indywidualne spotkania z wizażystką.

  1. sweetandchili pisze:

    Szkoda, że warsztaty nie były bardzo popularne ;( to smutne, bo przecież takie rzeczy warto wiedzieć by poczuć się piękną… 🙂 Jakbym mieszkała bliżej to bym wpadła 😉 u mnie nie odbywają się takie warsztaty ;/

    • Anna Piwowarczyk pisze:

      Niestety nie wiem od czego to zależy… może kwestia promocji… choć kilka lat wcześniej, było zdecydowanie większe zainteresowanie, a sposób promocji był ten sam… Czasami odnoszę takie wrażenie, że zazdrościmy kobietom w różnych programach metamorfoz, a jak jest możliwość zrobienia czegoś dla siebie to wolimy jednak pooglądać telewizję…

Skomentuj

