Makijaż wieczorowy – propozycja

Żeby tak nudno i naukowo nie było, w ramach odskoczni chcę Wam zaprezentować makijaż na wieczór. Niby prosty, ale zawiera kilka „smaczków”. Niestety nie jestem wirtuozem fotografii i zdjęcia nie oddają w pełni kolorów, więc postaram się to nadrobić opisem :p Jeszcze przydał by się ktoś kto mi moje zmarszczki rozprostuje ;p

Makijaż wykonałam z myślą o wieczornym wyjściu. Do makijażu oczu użyłam cieniami wypiekanymi GLAZEL Visage. Na bazie roztarłam czarną kredkę wzdłuż linii rzęs. Na to nałożyłam czarny cień wypiekany nr 48. Na środek powieki nałożyłam szary cień opalizujący na fiolet nr 7. Wewnętrzny kącik górnej powieki wykończyłam zielenią nr 18.

Na dolnej powiece, również zaczęłam od roztarcia czarnej kredki na długości mniej więcej 2/3 powieki. Na to nałożyłam i wycieniowałam do dołu kolorem intensywnego niebieskiego nr 17, zaś w wewnętrzny kącik nałożyłam  róż nr 43. Rzęsy wytuszowałam czarną maskarą firmy GLAZEL.

Na twarz nałożyłam podkład firmy Make up Atelier oraz wymodelowałam kamuflażami firmy Coverderm. Całość wykończyłam pudrem fiksującym firmy GLAZEL Visage. Na policzki nałożyłam róż firmy MAC, a na usta błyszczyk GLAZEL Visage.

Zdjęcia paltet i swache cieni znajdziecie TU oraz na stronie http://www.glazel.pl

Mam nadzieję, że Wam się makijaż spodoba.

 

2 thoughts on “Makijaż wieczorowy – propozycja

Skomentuj

