Warsztaty dla kobiet

Jedną z form mojej działalności jest przeprowadzanie, a czasami organizacja warsztatów dla kobiet. Staram się aktywnie uczestniczyć w takich spotkaniach, gdyż wówczas mam kontakt z wieloma Paniami, a spotkania takie dają mi dużo energii do dalszego działania.

23 października w Pile miała miejsce kolejna edycja Czasu Kobiet w Pilskim Domu Kultury. Warsztaty te odbywają się 2 razy do roku – wiosną i jesienią. Staram się regularnie bywać na tych warsztatach z ciekawym tematem dotyczącym wizażu, analizy kolorystycznej czy stylizacji. Tak też było tym razem. Razem z brafitterką ze sklepu SIÓDMY ZMYSŁ zaproponowałyśmy Paniom warsztaty poświęcone modelowaniu sylwetki poprzez odpowiedni dobór fasonów ubrań i właściwe dopasowanie bielizny. Temat okazał się bardzo atrakcyjny. Liczna grupa, bardzo sympatycznych Pań, chętnie poddała się ocenie sylwetki i skorzystała z porad brafitterki. Na warsztatach uczestniczki dowiedziały się jakie fasony ubrań są najwłaściwsze dla ich sylwetek, jaki typ urody prezentują oraz nauczyły się prawidłowo zakładać i dobierać biustonosz. Spotkanie przebiegło w bardzo sympatycznej i wesołej atmosferze. Otwartość Pań pozytywnie mnie zaskoczyła i mam nadzieję, że skorzystają z przekazanej wiedzy już przy najbliższych zakupach.

Kolejnym spotkaniem, w jakim miałam przyjemność występować w roli „eksperta” były warsztaty zorganizowane przez Samorządową Agencję Promocji i Kultury ze Szczecinka. Na zaproszenie, funkcjonującego w ramach Agencji ,Klubu na Obcasach, miałam przyjemność podzielić się z obecnymi Paniami, wiedzą na temat sztuki makijażu. Zainteresowanie warsztatmi przekroczyło moje wyobrażenie. Sala była pełna, nawet w trakcie warsztatów dochodziły kolejne Panie. Spotkanie odbiło się także echem w lokalnych mediach, poproszono mnie nawet o udzielenie wywiadu 🙂 Mimo, iż moje wystąpienie było przewidziane na dwie godziny (które nawiasem mówiąc minęły bardzo szybko), wiele Pań zostało jeszcze na koniec doradzić się indywidualnie w zakresie makijażu czy analizy kolorystycznej.

Oba spotkania były w mojej ocenie udane. Zainteresowanie tematyką wizażu czy stylizacji jest bardzo duże i pokazuje, że warto organizować takie spotkania. Mimo dostępnej obecnie wiedzy w wielu mediach – prasie czy internecie – osobiste spotkanie z wizażystką pozwala na rozwianie różnych wątpliwości i podpatrzenie jak wygląda praca wizażystki w praktyce. Okazuje się bowiem, że makijaż nie jest taką prostą sprawą na jaką wygląda i żeby spełniał swoją rolę wymaga czasu i praktyki. Liczne pytania ze strony uczestniczek to potwierdzają. Jednak mam nadzieję, że obecne na obu spotkaniach Panie zainspirowałam do przeglądu swojej garderoby, czy do poeksperymentowania z kolorami i makijażem innym niż ten na co dzień.

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z powyższych spotkań :

SAPiK – Klub na Obcasach

PDK – Czas Kobiet X

Do zobaczenia na kolejnych warsztatach 🙂

Skomentuj

