Kosmetyki STYNESIS – szlachetna pielęgnacja

W marcu tego roku trafiłam na jednym z blogów na recenzję kosmetyków firmy SYNESIS – były to Krem z różą damasceńską i Serum na noc. Recenzja mnie zainteresowała, a ponieważ potrzebowałam coś zrobić z moją cerą, która była w kiepskiej kondycji (przesuszona po zimie, zmęczona z widocznymi oznakami stresu) postanowiłam zajrzeć na stronę firmy i skusić się na ich kosmetyki. Kosmetyki cenowo przekraczały te, których do tej pory używałam (stosowałam kosmetyki drogeryjne w granicach 20-30 zł), ale stwierdziłam, że muszę coś zrobić z tą cerą. Na początek zamówiłam właśnie KREM RÓŻANY (poj. 50 ml cena – 90 zł) i MASECZKĘ OLEOSOMOWĄ (poj. 75 ml cena – 26 zł). Już po kilku dniach zakochałam się w tych kosmetykach!

Krem stosowałam na dzień, maseczkę jako krem na noc i moja cera szybko odzyskała jędrność i właściwy poziom nawilżenia. Zniknęły przesuszone miejsca, a cera odzyskała blask. W dotyku stała się miekka i znacznie jędrniejsza. Krem doskonale nadaje się pod makijaż. Kosmetyk okazał się  bardo wydajny – mi wystarczył na ponad 3 miesiące!!  Pompka przy kremie różanym pozwala na dozowanie właściwej ilości kremu.

Maseczka Oleosomowa ma działanie silnie odżywcze, a także przeciwzmarszczkowe i antyrodnikowe. Uelastycznia skórę  i mocno ją nawilża. Opakowanie to w tradycyjna tubka. Maseczkę najlepiej nakładać 2 razy w tygodniu na 20 minut lub zamiast kremu na noc.  Przy stosowaniu jako krem na noc, wystarczy niewielka jej ilość. Po wyciśnięciu ma postać kremu, ale przy rozsmarowaniu zmienia się w jakby w przeźroczysty olejek, pozostawiając tłustawą warstwę na skórze (przy cerze suchej jak moja był to bardzo pożądany efekt, ale nie każdemu może to odpowiadać). Przy nakładaniu należy omijać okolice oczu, gdyż może podrażnić oczy.

Po 3-miesięcznej kuracji moja cera zdecydowanie odzyskała równowagę. Dodatkowo kosmetyki okazały się być bardzo wydajne, a ich cena w stosunku do jakości jest jak najbardziej właściwa. Kosmetyki te zdobyły moje zaufanie i mogę zdecydowanie polecić!

Firma dba o wizerunek i każdy kosmetyk osobno pięknie pakuje (oferuje też ozdobne zapakowanie, gdyby kosmetyki miały być) i do każdego kosmetyku dodaje opis składu i działania w formie eleganckiego ruloniku. Całość pięknie się prezentuje. Aha no i na imieniny i urodziny oferują bardzo atrakcyjny rabat! TUAJ możecie obejrzeć całą ofertę sklepu. Ja w lipcu miałam  urodziny i znów zrobiłam u nich zakupy, ale o tym  co tym razem kupiłam następnym razem…

Skomentuj

