Oficjalna mowa na powitanie ;)

Z zamiarem założenia bloga nosiłam się dość długo, w końcu mobilizacja i… JEST!!

Na co dzień prowadzę swoją firmę STYLOVE  zajmującą się wizażem i stylizacją. Są to też główne tematy, które będę poruszała na blogu, ale nie tylko…  Mam nadzieję, że w tej formie będę w stanie lepiej przybliżyć wszystkim czym jest dla mnie moja pasja, zdradzić kilka trików, którymi posługuję się w pracy wizażysty czy stylisty. Chciałabym się z Wami dzielić opiniami na temat kosmetyków na których pracuję i z którymi mam styczność, podpowiedzieć jak wykonać makijaż na różne okazje. Czekam również na Wasze propozycje i mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć.

Skomentuj

